FAQ
- ★ Wat moet ik doen bij een storing?
- ★ Hoe kan ik het beste een ticket sturen naar support?
- Welke acties worden er bij de import uit Afas automatisch doorgevoerd?
- Wanneer wordt een taak opnieuw aangemaakt?
- Te ondernemen acties bij de overgang naar een nieuwe iWMO versie
- Welke onderdelen bij het aanmaken en bijwerken van een medewerker worden er naar ONS geëxporteerd?
- Welke velden zijn verplicht bij het importeren van een planning via XML?
- Hoe wordt het type medewerker bepaald
- Hoe berekent AP de Afas verloning mutaties?
- Veel gestelde vragen bij het in gebruik nemen van Afas
- Sneltoetsen in Assist Planner
- Mag ik een medewerker of relatie vernummeren in het bronsysteem?
- Waar moet een medewerker aan voldoen om verlofopbouw te krijgen?
- Waarom kan ik niet herberekenen wanneer er een melding op de proeffactuur staat ,zodat de meldingen weggaan?
- Waarom krijg ik soms een waarschuwing wanneer ik een basisplanning wil wijzigen?
- Hoe kan het dat je op sommige verlofoverzichten van de medewerker een groot negatief saldo aan bovenwettelijk verlof hebt en een positief saldo wettelijk verlof?
- Moet ik een dag wachten om een reminder te testen?
- Hoe komt het dat het iWMO 301 bericht de toewijzing in Assist Planner niet aanpast?
- Hoe krijg ik de Assist Planner app op mijn tablet of Chromebook?
- Wat moet je doen als er bij retourcode staat (Vertaling niet gevonden)?
- Hoe werken de opties Bevriezen verlof en TvT?
- Hoe kan het dat de afstandsberekening in Assist Planner afwijkt?
- Hoe kan ik een gesloten verzuim verwijderen?
- Wat kan ik doen als de kalender 0 contracturen aangeeft, terwijl de medewerker wel contracturen heeft?
- Waar kan ik zien welke (admin) rechten er beschikbaar zijn in Assist Planner?
- Hoe kan ik zien of alle klanten van een bepaalde manager op een route staan gepland / hoe werken voorkeuren in de routeplanner?
- Hoe kan ik wettelijk en bovenwettelijk verlof inzichtelijk te maken?
- Hoe kan ik een nieuwe kopie op acceptatie-omgeving krijgen?