FAQ
- ★ Wat moet ik doen bij een storing?
- ★ Hoe kan ik het best een ticket sturen naar support?
- Waar moet een medewerker aan voldoen om verlofopbouw te krijgen?
- Waarom kan ik niet herberekenen wanneer er een melding op de proeffactuur staat zodat de meldingen weggaan?
- Waarom krijg ik soms een waarschuwing wanneer ik een basisplanning wil wijzigen?
- Hoe kan het dat je op sommige verlofoverzichten van de medewerker een groot negatief saldo aan bovenwettelijk verlof hebt en een positief saldo wettelijk verlof?
- Moet ik een dag wachten om een reminder te testen?
- Hoe komt het dat het iWMO 301 bericht de toewijzing in AssistPlanner niet aanpast?
- Hoe krijg ik de AssistPlanner App op mijn tablet of Chroombook?
- Wat moet je doen als er bij retourcode staat (Vertaling niet gevonden)?
- Hoe werkt de optie Bevriezen verlof en TvT?
- Hoe kan het dat de afstandsberekening in AssistPlanner afwijkt?
- Hoe kan ik een gesloten verzuim verwijderen?
- Wat kan ik doen als de kalender 0 contracturen aangeeft terwijl de medewerker wel contracturen heeft?
- Waar kan ik zien welke (admin) rechten er beschikbaar zijn in AssistPlanner?
- Hoe kan ik zien of alle klanten van een bepaalde manager op een route staan gepland / hoe werken voorkeuren in de route planner?
- Hoe kan ik wettelijk en bovenwettelijk verlof inzichtelijk te maken?
- Hoe kan ik een nieuwe kopie op acceptatie omgeving krijgen?