Fortes Group Service Center
Welkom op het customer service center van Fortes Group. Je kunt hier zoeken in onze documentatie, een vraag stellen, een suggestie doen in onze forums of een supportverzoek indienen.
Per december 2024 is Qics van naam veranderd naar de Fortes Group. In de documentatie vind u naast verwijzingen naar Fortes en FortesMilestones ook nog verwijzingen naar de oude naamgeving Qics en QicsMilestones. Behalve de naam is er niets veranderd, dus u kunt de knowledge base gewoon blijven raadplegen. We werken op de achtergrond hard om alles aan te passen.
Welke software gebruik je?
Bekijk de documentatie, artikelen en release notes van QicsTime
Download hier de laatste versie van QicsTime.
Download de Windows versie van AnyDesk als ons support personeel je daarom vraagt.
Download de Mac versie van AnyDesk als ons support personeel je daarom vraagt.
Stel een vraag aan onze helpdesk
Uitgelichte artikelen
- Hoe kan ik het beste een ticket sturen naar support?
- Wat moet ik doen bij een storing?
- Wij helpen u online!
- Begrippenlijst
- Fortes Milestones Jaarovergang 2024 - 2025
- e-mail verzender valideren
- Hoe bepaalt QicsMilestones het aantal gebruikers voor mijn abonnement?
- Wat moet ik doen bij een storing?
- Wat is de werking van de velden 'Customer code' en 'Customer' bij het importeren projecten?
- De factuur komt in de Spam-box van mijn klant terecht. Wat nu?
- Startpagina: Invoeren uren en onkosten
- Niet verzonden facturen bekijken
- Is QicsTime voorbereid op de nieuwe veiligheidsnormen van Exact Online?
- De nieuwste QicsTime versie