U wilt zien of de verkoopboeking van de factuur in uw boekhouding is aangekomen. Er is een koppeling met Twinfield, Exact Online of Exact Globe, maar u kunt daar de verkoopboeking niet vinden.
- Ga naar [Facturen].
- Klik rechtsboven in het scherm op [Pagina voorkeuren]:
- Voeg de volgende kolommen toe:
Uitleg: - Is geëxporteerd: De actie verwerken is toegepast op deze regel en de verkoopboeking is aangeboden aan het boekhoudpakket.
- Reden mislukken verwerking: waarom kon de verkoopboeking niet verwerkt worden?
- Verzendstatus: is de factuur gemaild naar de klant?
- Status synchronisatie: is de verkoopboeking (en PDF van de factuur) in uw boekhouding aangekomen, en zo niet, waarom? Klik op de hyperlink (in onderstaande afbeelding [Ok]) om de melding te bekijken:
- Vervolgens kunt u de (fout)melding bekijken en indien de synchronisatie niet is gelukt het probleem aan de hand van de tekst verhelpen:
De betekenis en oplossingen van de foutmeldingen vindt u via deze link.
Opmerkingen