Hoe kan ik zien of de factuur gesynchroniseerd is met de boekhouding?

Volgen

U wilt zien of de verkoopboeking van de factuur in uw boekhouding is aangekomen. Er is een koppeling met Twinfield, Exact Online of Exact Globe, maar u kunt daar de verkoopboeking niet vinden.

  • Ga naar [Facturen].
  • Klik rechtsboven in het scherm op [Pagina voorkeuren]:

mceclip3.png

  • Voeg de volgende kolommen toe:

    mceclip2.png

    Uitleg:
  • Is geëxporteerd: De actie verwerken is toegepast op deze regel en de verkoopboeking is aangeboden aan het boekhoudpakket.
  • Reden mislukken verwerking: waarom kon de verkoopboeking niet verwerkt worden?
  • Verzendstatus: is de factuur gemaild naar de klant?
  • Status synchronisatie: is de verkoopboeking (en PDF van de factuur) in uw boekhouding aangekomen, en zo niet, waarom? Klik op de hyperlink (in onderstaande afbeelding [Ok]) om de melding te bekijken:

    mceclip4.png

  • Vervolgens kunt u de (fout)melding bekijken en indien de synchronisatie niet is gelukt het probleem aan de hand van de tekst verhelpen:

    mceclip5.png

De betekenis en oplossingen van de foutmeldingen vindt u via deze link.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk