Uploaden naar Power BI mislukt. Wat nu?

Volgen

Mogelijkerwijs lukt het koppelen van uw Power BI account niet omdat het juiste Power BI account nog niet gereed was of omdat u geen Power BI Pro account heeft gebruikt.

Doorloop de volgende stappen om zeker te weten dat u een geldig Power BI Pro (proef) account gebruikt:

  1. Log in bij Power BI via https://powerbi.microsoft.com/en-us/landing/signin/
  2. Indien u net een Power BI Pro (proef) account heeft aangevraagd, ziet u onderstaand scherm. Klik op ‘Starten’.

    mceclip0.png

  3. Klik in Power BI op ‘Werkruimten’. U krijgt dan mogelijk onderstaand scherm te zien. Klik hier op ‘Pro gratis uitproberen’. Uw Power BI Pro (proef) account is nu succesvol geactiveerd.

    mceclip1.png

  4. Ga naar https://dashboards.qics.nl en koppel opnieuw uw administratie. Zowel Exact Online als Power BI zullen opnieuw om uw gebruikersnaam en wachtwoord vragen, waarna het koppelen wel zou moeten lukken.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk