Actuele status en storingen

Volgen
Servers & verbindingen   Geen issues
Performance      Geen issues
Functioneel   Geen issues

 

14 mei 2020 - Problemen geconstateerd met koppeling Twinfield

15:00 uur

Er zijn problemen geconstateerd met de koppeling van Twinfield. Facturen worden niet meer gesynchroniseerd en krijgen de foutmelding: 'The synchronization of invoiceheader with name XXX and code failed (cluster is empty!)'. Het probleem ligt aan het feit dat de inlogpagina van Twinfield het tijdelijk niet doet. Tot die tijd raden we aan om facturen niet te verwerken richting Twinfield. 

15:50 uur

De storing is door Twinfield verholpen

24 maart 2020 - Problemen geconstateerd in het scherm ‘facturatie voortgang’

Er zijn problemen geconstateerd in het scherm facturatie voortgang waardoor tellingen mogelijk niet juist worden weergegeven of verrekenfacturen niet juist worden gemaakt. We werken aan een oplossing en zullen deze oplossing middels een hotfix installeren. Tot die tijd raden we aan om te factureren vanuit het scherm ‘productie’.

 27 maart

Porbleem opgelost door het installeren van een hotfix

26 februari 2020 - Issue bij het laden van QicsMilestones data in Power BI

Momenteel zijn er problemen met het verversen van de QicsMilestones gegevens in Power BI als gevolg van performance problemen met Microsoft Azure. We werken aan een oplossing. Tot die tijd zullen de gegevens van QicsMilestones in Power BI helaas niet volledig zijn bijgewerkt. Onze excuses voor het ongemak.

27 februari

Storing opgelost, alle gegevens worden volgens de ingestelde schedules correct bijgewerkt.

9 mei 2019 - Issues bij het opslaan van urenboekingen in Silverlight

22:00 uur

Hotfix geinstalleerd, hiermee moet het probleem verholpen zijn. 

14:45 uur 

Het issue is gevonden en opgelost in een hotfix. Deze hotfix wordt vanavond om 22:00 uur geplaatst.

14:15 uur 

Het kan het voorkomen dat het opslaan van uren die via Silverlight ureninvoer zijn aangemaakt, niet lukt. Voor de ingevoerde uren blijft dan een sterretje (*) staan. Dit komt niet bij alle gebruikers voor. We zijn op zoek naar de oorzaak en een oplossing. Indien het bij u voorkomt, klik dan op de ‘Ververs’ knop bovenaan de pagina en probeer het opnieuw of voer de uren in via de HTML pagina voor ureninvoer.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk