Actuele status en storingen

Volgen
Servers & verbindingen   Geen issues
Performance      Geen issues 
Functioneel   Geen issues 

 

10 november 2020 - QicsMilestones niet bereikbaar

09:40 uur

Alle onderdelen zijn herstart. QicsMilestones is volledig bereikbaar

09:20 uur

Sommige klanten ondervinden nog problemen met inloggen. We onderzoeken of alle onderdelen succesvol zijn herstart. 

09:15 uur

Alle servers zijn herstart. QicsMilestones is weer bereikbaar. 

08:40 uur

Door een technische storing is QicsMilestones niet bereikbaar. De servers worden herstart. 

 

 

28 september 2020 - Klantnaam wordt niet direct getoond

29 september 23:00 uur

Hotfix opgeleverd, probleem verholpen.

15:00 uur

Het probleem is gevonden en opgelost. De oplossing wordt dinsdagavond 29 september opgeleverd in een hotfix.

11:45 uur

Bij het opslaan van een zojuist ingevoerde uren- en onkostenboeking, wordt de klantnaam niet direct getoond:

kl_pr.PNG

Het probleem doet zich alleen voor als u de invoer groepeert op klant en project. Wij werken aan een oplossing van dit issue.

Tijdelijke oplossingen: 

1. Ververs de pagina (met F5 of met de verversknop). Na het verversen is de klantnaam wel zichtbaar.

2. Schakel de groepering op 'Klanten en projecten'  (tijdelijk) uit, door bij de pagina voorkeuren te kiezen voor ' Geen groepering'. 

gr.PNG

 

1 september 2020 - Problemen  performance

11:20 uur

Er zijn problemen geconstateerd met de performance. Het development team is geinformeerd en is met spoed het problem aan het onderzoeken. 

11:50 uur

De performance is weer op het gewenste niveau. 

 

31 augustus 2020 - Problemen met inloggen en performance

15:30 uur

Er zijn problemen geconstateerd bij het inloggen Bij sommige gebruikers lukt het soms wel en soms niet. Ook de performance schommelt. Het development team is geinformeerd en is met spoed het problem aan het onderzoeken. 

 16:15 uur

Het inloggen werkt weer en de performance is weer op het gewenste niveau. 

 

14 mei 2020 - Problemen geconstateerd met koppeling Twinfield

15:00 uur

Er zijn problemen geconstateerd met de koppeling van Twinfield. Facturen worden niet meer gesynchroniseerd en krijgen de foutmelding: 'The synchronization of invoiceheader with name XXX and code failed (cluster is empty!)'. Het probleem ligt aan het feit dat de inlogpagina van Twinfield het tijdelijk niet doet. Tot die tijd raden we aan om facturen niet te verwerken richting Twinfield. 

15:50 uur

De storing is door Twinfield verholpen

 

24 maart 2020 - Problemen geconstateerd in het scherm ‘facturatie voortgang’

Er zijn problemen geconstateerd in het scherm facturatie voortgang waardoor tellingen mogelijk niet juist worden weergegeven of verrekenfacturen niet juist worden gemaakt. We werken aan een oplossing en zullen deze oplossing middels een hotfix installeren. Tot die tijd raden we aan om te factureren vanuit het scherm ‘productie’.

 27 maart

Porbleem opgelost door het installeren van een hotfix

26 februari 2020 - Issue bij het laden van QicsMilestones data in Power BI

Momenteel zijn er problemen met het verversen van de QicsMilestones gegevens in Power BI als gevolg van performance problemen met Microsoft Azure. We werken aan een oplossing. Tot die tijd zullen de gegevens van QicsMilestones in Power BI helaas niet volledig zijn bijgewerkt. Onze excuses voor het ongemak.

27 februari

Storing opgelost, alle gegevens worden volgens de ingestelde schedules correct bijgewerkt.

 

9 mei 2019 - Issues bij het opslaan van urenboekingen in Silverlight

22:00 uur

Hotfix geinstalleerd, hiermee moet het probleem verholpen zijn. 

14:45 uur 

Het issue is gevonden en opgelost in een hotfix. Deze hotfix wordt vanavond om 22:00 uur geplaatst.

14:15 uur 

Het kan het voorkomen dat het opslaan van uren die via Silverlight ureninvoer zijn aangemaakt, niet lukt. Voor de ingevoerde uren blijft dan een sterretje (*) staan. Dit komt niet bij alle gebruikers voor. We zijn op zoek naar de oorzaak en een oplossing. Indien het bij u voorkomt, klik dan op de ‘Ververs’ knop bovenaan de pagina en probeer het opnieuw of voer de uren in via de HTML pagina voor ureninvoer.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk