Opgeloste bugs
-
In QicsTime Web wordt bij het accorderen van de uren en onkosten het veld projectmanager default gevuld met de ingelogde gebruiker. Wanneer het veld projectmanager leeggemaakt wordt, worden alle projecten getoond.
-
Het gebruik van het x -teken om velden leeg te maken, werkte niet goed. Deze mogelijkheid is weggehaald. Om een veld leeg te maken, moet nu het veld geselecteerd worden en met de delete knop (op het toetsenbord) of met de backspace knop worden leeggemaakt.
-
Bij het selecteren van het artikel in QicsTime Web was het aantal zichtbare artikelen beperkt tot 25. Dit is aangepast. Nu worden alle artikelen getoond.
-
In sommige gevallen (bij gebroken weken en het aan- en uitzetten van de optie “vrijgeven bij maandsplitsing”) kwam het voor dat bepaalde dagen niet geaccordeerd werden. Dit is aangepast. Nu kunnen deze dagen wel geaccordeerd worden.
-
Wanneer de optie “Importeer projectleden” op het project op “NEE” stond, kon dit niet aangepast worden. Dit is aangepast. Wanneer op het project staat aangegeven dat er met projectteams gewerkt wordt, kan de optie “Importeer projectleden” op het project aangepast worden. Wanneer er niet met projectteams gewerkt wordt op het project, is het veld “Importeer projectleden” niet te wijzigen.
-
Wanneer er gebruik gemaakt wordt van UBL in combinatie met E-verbinding en de ontvangende klant een Overheidsklant is, werd het UBL bericht niet geaccepteerd.
Dit is aangepast in deze versie. Wanneer het een Overheidsklant is dan moet het OIN nummer gevuld worden (in Globe wanneer er een koppeling is met Globe, en anders in QicsTime). Om het veld op het UBL bericht te krijgen, mag de klant geen btw-nummer ingevuld hebben staan.
-
Indien een klant meerdere projecten heeft met verschillende valuta’s, kan het voorkomen dat de eindstand van het onderhanden werk (via rapport 3.06) niet klopte. Dit kwam omdat het rapport geen rekening hield met verschillende valuta’s binnen één klant. Dit is aangepast.
Opmerkingen