Hoe voeg ik een competentie toe aan een medewerker?

Volgen

Het koppelen van een competentie aan een medewerker kan op 2 manieren:

Een competentie aan een medewerker koppelen:

  • Ga via het menu naar [Organisatie] -> [Medewerkers]
  • Dubbelklik op de medewerker waaraan u competenties wilt koppelen, om deze te openen.
  • Ga naar het tabblad [Competenties] en zet een vinkje voor de competenties die u aan deze medewerker wilt toekennen.
  • Klik op [Ok] om de wijziging op te slaan.
  • Uw competentie is gekoppeld.

Een medewerker aan een competentie koppelen:

  • Ga via het menu naar [Organisatie] -> [Meer...] -> [Medewerkers] -> [Competenties].
  • Dubbelklik op de competentie die u wilt koppelen, om deze te openen.
  • Ga naar het tabblad [Medewerkers] en klik op [Medewerkers toevoegen] (het plusje (+) ).
  • Selecteer een medewerker en klik op [Ok] om deze toe te voegen.
  • Klik op [Ok] om de wijziging op te slaan.
  • Uw competentie is gekoppeld.
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk