Instellingen QicsTime Website en Gebruik ureninvoerscherm

Volgen

In QicsTime Management kan je de instellingen voor het gebruik van de website definiëren.

Ga naar Systeem -> Algemene instellingen -> tabblad website

Hier zie je een groot aantal opties terug.

Wanneer jullie met de favorieten en recente projecten willen gaan werken. Dan kun je de opties daginvoer en weekregelinvoer uitzetten, om zo het gebruik van weekregel invoer advanced als werkwijze door te voeren.

URENREGISTRATIE NIEUWE INVOER

In QicsTime Web, de gewone website voor het invoeren van uren ziet het scherm voor het invoeren van uren er als volgt uit.

FAVORIETEN:

Om gebruik te maken van de functionaliteit voor favorieten ga je als volgt te werk.

Wanneer je een urenregel hebt ingevoerd en je weet dat je deze vaak zal gaan gebruiken, dan kan je het volgende doen om deze toe te voegen aan de favorieten.

Naast het veld omschrijving staat een blaadje met een sterretje, wanneer je hier op klikt zal de klant + project + artikel + omschrijving opgeslagen worden onder het kopje favorieten.

Door op het “+” teken te drukken open je de lijst met favorieten, hier hoef je dan alleen nog maar de uren in toe voeren die je hebt gewerkt op dit project. Dan komen ze automatisch met alle andere gegevens in je urenstaat.

RECENTE:

Onder het kopje recente projecten kan je de laatst gebruikte projecten terugvinden.

Voer hier weer gewoon de uren in, net als bij de favorieten, sla deze op en de urenstaat zal worden bijgewerkt.

INSTELLINGEN QICSTIMEWEB

Handige instellingen QicsTime Web,

  • Aantal recente projecten tonen
  • Gebruik bij favorieten/recente
    • Deze optie geeft aan welke velden er moeten worden gebruikt wanneer men deze functionaliteit gebruikt.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk