Rapportagerechten en rollen

Volgen

 

Bij de implementatie van QicsTime heeft u meteen beschikking over veel (>50) standaard rapportages die u helpen bij het beheren en monitoren van uw urenadministratie en uitvoeren van uw facturatie. Een groot pluspunt van QicsTime.

Welke medewerkers rapportages kunnen bekijken, is afhankelijk van de rechten die in QicsTime worden ingesteld. Via Systeem / Rechten en Rollen bepaalt u wie er recht heeft om te ‘Rapporteren”. Rapportages kunnen bekeken worden vanuit vanuit QicsTime Management en vanuit QicsTime Web, maar worden anders weergegeven.

Heeft u toegang tot QicsTime Management? Dan betekent dit automatisch dat u alle rapporten kunt bekijken. In QicsTime Management worden de rapportages weergegeven in de volgende structuur/ rubrieken:

01 Uren per medewerker

02 Managementinfo

03 Onderhanden werk

04 Uren en verschotten per klant

05 Stambestanden

06 Redenen bij- en afboekingen

07 Contracten

 

Welke structuur wordt weergegeven in QicsTime web, wanneer u geen toegang heeft tot QicsTime Management, is afhankelijk van uw rol.

  • Schrijft u alleen uren in QicsTime? Dan ziet u de map ‘ 01 Medewerker’;
  • Bent u gekoppeld aan klanten als klantmanager? Dan ziet u ook de map ‘02 Klantmanager’;
  • Bent u gekoppeld aan projecten als projectmanager? Naast bovenstaande mappen ziet u dan ook de map ‘03 Projectmanager’;
  • Bent u gekoppeld aan een afdeling als afdelingsmanager? Dan ziet u ook de map ‘04 Afdelingshoofd’.
  • Heeft u ‘admin rapportage rechten’? Dan ziet u alle rapportages met dezelfde structuur als in QicsTime management.

Binnen de genoemde mappen wordt een selectie weergegeven van rapporten uit verschillende rubrieken. Er is een selectie gemaakt van rapportages die mogelijk interessant voor u zijn als medewerker of in uw rol als projectmanager, afdelingshoofd of klantmanager.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk