Medewerkers aanmaken via het volgende menupad in Synergy Enterprise:
HRM/invoer/medewerker
Voorwaarden voor het juist importeren van de gegevens Synergy Enterprise naar QicsTime:
- De medewerkers moeten de status ‘Actief’ hebben.
- De gebruikersnaam moet dezelfde zijn als die van zijn/haar Windows-account(gebruikersnaam + wachtwoord waar hij/zij mee inlogt in de Windows-omgeving).
Bij het aanmaken van de medewerkers kunt u alvast rekening houden met de volgende punten:
- Wanneer u medewerkers in dienst heeft die minder uren werken dan de
- Standaard werkweek binnen uw organisatie, kunt u in Synergy Enterprise onder dienstverband het percentage FTE aanpassen.
- Bij de algemene instellingen in QicsTime kunt u aangeven of u alleen medewerkers van het type ‘Employee’ wilt importeren of ook medewerkers van het type: Customer, Contractor, Partner of Applicant. Door één van de andere types aan te vinken, kunt u er bijvoorbeeld voor zorgen dat medewerkers van een externe partij ook uren kunnen registreren in uw tijdschrijfapplicatie.
Alle overige velden bij het aanmaken van een medewerker zijn niet van belang voor de werking van QicsTime. Voor het gebruik van andere functionaliteiten van deze module verwijzen wij u naar uw Exact-dealer. |
Opmerkingen