Instellingen die betrekking hebben op e-Billing

Volgen

Uitleg van de Algemene Instellingen in QicsTime die betrekking hebben op e-Billing

Op dit tabblad kunt u de instellingen die betrekking hebben op het versturen van facturen via de mail in geven.

 

Mail instellingen:

Mail methode:

Bij mail methode kunt u kiezen of u facturen via Outlook of SMTP wilt versturen.

Body formaat:

Hier kunt u kiezen in welk formaat de inhoud van de mail wordt aangemaakt. U kunt kiezen uit de volgende opties: 

HTML

Plain Text

RTF 

BCC mailadres:

Hier vult u het adres in van de persoon die een ‘blind’ copy van de mail moet ontvangen. Dat wil zeggen dat het voor de ontvanger van de mail niet zichtbaar is dat deze persoon ook een kopie van de mail heeft ontvangen. U kunt hier bijvoorbeeld het mailadres van uw eigen administratie invullen. 

SMTP instellingen: 

Server:

Stel hier de naam van uw SMTP server in (of die van uw inbelprovider). 

SSL:

Vink SSL aan wanneer u gebruikt wilt maken van een beveiligde internetverbinding. 

Verzendmethode:

U kunt kiezen uit de volgende opties: 

Network

Pickup folder

Pickup folder IIS 

Pickup locatie:

Wanneer u voor de optie ‘Pickup folder’ of ‘Pickup folder IIS’ heeft gekozen, bij de verzendmethode, dan kunt u hier de locatie van de pickup folder instellen. 

Verzend mailadres: 

Poort:

Standaard is dit poort 25. 

Standaard:

Wanneer u bij gebruikersnaam voor standaard kiest, wordt de gebruikersnaam van de medewerker gebruikt dit op dat moment is ingelogd. U kunt ook een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken hieronder.

Gebruikersnaam: 

Wachtwoord: 

Nederlandse mai instellingen: 

Bestandsnaam  

Hier kunt u de gewenste bestandsnaam invoeren. U kunt hierbij gebruik maken van de onderstaande variabelen. 

Onderwerp 

Hier kunt u het onderwerp van het mailbericht invoeren. U kunt hierbij gebruik maken van de onderstaande variabelen. 

Body

Hier kunt u de inhoud van het mailbericht invoeren. U kunt hierbij gebruik maken van de onderstaande variabelen. 

%INVOICENR%

%INVOICEDATE%

%INVOICEDESCRIPTION%

%INVOICEMONTH%

%INVOICEYEARNR%

%INVOICEMONTHNR%

%YOURREF%

%DIVISIONNUMBER%

%DEBTORNAME%

%INVOICEDEBTORNAME%

Engelse mai instellingen: 

Bestandsnaam  

Hier kunt u de gewenste bestandsnaam invoeren. U kunt hierbij gebruik maken van de onderstaande variabelen. 

Onderwerp 

Hier kunt u het onderwerp van het mailbericht invoeren. U kunt hierbij gebruik maken van de onderstaande variabelen.

Body 

Hier kunt u de inhoud van het mailbericht invoeren. U kunt hierbij gebruik maken van de onderstaande variabelen. 

%INVOICENR%

%INVOICEDATE%

%INVOICEDESCRIPTION%

%INVOICEMONTH%

%INVOICEYEARNR%

%INVOICEMONTHNR%

%YOURREF%

%DIVISIONNUMBER%

%DEBTORNAME%

%INVOICEDEBTORNAME%

 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk