Release notes QicsTime 3.7.22

Volgen

1. Bij het menu “Facturen printen” is er een filter bijgekomen namelijk “Factuurnummer”. Dit filter is handig als de factuurdatum niet bekend is, maar wel het factuurnummer. Het is mogelijk om bij het veld “Factuurnummer” het exacte nummer intikken en niet een deel van het nummer.


2. Bij het registreren van de uren is inzichtelijk in welke taal de omschrijving van de urenregel gedaan moet worden. Dit is afhankelijk van de taal die bij de klant op tabblad facturering staat bij het veld “Taal factuur”. Als hier ”taal van de divisie” staat dan wordt gekeken naar de instelling van de divisie.

 

 

3. Er is een apart recht voor het importeren van uren bijgekomen. Iedereen, die via de website in menu systeem mag, kon uren importeren. Met een recht kan de beheerder van QicsTime de mogelijkheid afschermen.


4. In de divisie instelling is het mogelijk om in te stellen of bij de klant het veld “Specificatie” standaard op “Ja” of “Nee” moet staan.


 

5. Het is mogelijk om facturen te splitsen in meerdere factureren. Geef op het project aan welk percentage van de factuur naar een andere klant moet. Dit kan door het project te bewerken en dan naar tabblad “Split bill” te gaan. Daar is onderstaand scherm zichtbaar;


 

Onderaan het scherm staat standaard dat 100% van de factuur naar de klant gaat die aan het project gekoppeld is. Koppel hier een andere klant aan door te klikken op aanmaken, onderstaand scherm verschijnt;

 

 

Bij het veld “Klant” kan men de klant selecteren waar een deel van de factuur heen moet, in dit geval 50%.

 

 


Stel de productie is 10 uur boeken a € 100,- per uur, dan worden er 2 factureren gegenereerd.



Bij de hoofdfactuur wordt in dit geval € 500,- afgeboekt en bij de tweede factuur wordt  € 500,- bijgeboekt. Het is mogelijk om de facturen te bewerken zoals bij andere facturen. Is het nodig om de facturen terug te draaien, dan verschijnt onderstaande melding;

 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk