Dit rapport geeft u een overzicht van de geboekte uren en kosten per medewerker in de geselecteerde tijdsperiode. U kunt standaard filteren op afdeling, manager, medewerker en periode:
Wanneer u het filterscherm uitklapt door te klikken op 'Meer parameters...', kunt u ook op de volgende velden filteren:
- Relatie
- Relatiemanager
- Relatiecategorie
- Relatie is actief
- Project
- Projectmanager
- Projectcategorie
- Project is actief
- Medewerker is actief
- Artikel hoofdgroep
- Artikelgroep
- Artikel
- Artikel is actief
- Kostenplaats
Het rapport is gegroepeerd op jaar, week, medewerker en artikelsoort (uren of kosten) en totaliseert eerst op aantal uur per medewerker. Vervolgens wordt een regel weergegeven met het percentage dat in totaal gewerkt is, waaronder een regel wordt weergegeven met het percentage van de roosteruren van de medewerker dat gewerkt is. Het rapport ziet er als volgt uit:
Op de eindregel wordt getotaliseerd op het totaal aantal geboekte uren per geselecteerde periode. Bij de laatste totalisering op de eindregel worden ook kosteneenheden meegenomen. De betekenis van de kolommen:
Datum |
Datum waarop de uren of kosten geboekt zijn |
Relatie |
Klant waarop de uren geboekt zijn |
Project |
Project waarop de uren geboekt zijn |
Artikel |
Het geboekte artikel (bijvoorbeeld uren of reiskosten) |
Omschrijving |
Omschrijving van de uitgevoerde taak of gemaakte kosten |
Facturabel |
Facturabel uren (uren die factureerbaar zijn) |
Productief |
Productieve uren (uren die wel productief, maar niet factureerbaar zijn) |
Niet-productief |
Non-productieve uren (uren die niet productief en niet factureerbaar zijn, zoals verlof of verzuim) |
Totaal |
Totaal aantal geboekte uren per weergegeven medewerker per weergegeven dag |
Opmerkingen