Invoeren uren en onkosten: Welke invoermethode is het meest geschikt voor mij?

Volgen

Bij het invoeren van uren en onkosten kies je altijd voor een klant, Project en Activiteit. Hoe deze gegevens gepresenteerd worden is afhankelijk van je paginavoorkeuren, in te stellen onder het tandwielicoon rechtsboven in je scherm.

Werk je met budgetten en eventueel ook planning dan is het noodzakelijk om met de 'Hiërarchische lijst' te gebruiken. Werk je niet met budgetten dan kun je kiezen wat voor jou prettig werkt.

 

Invoermethode

  • Lijst
  • Hiërarchische lijst

Afhankelijk van je kolominstellingen zie je in je invoerscherm de volgende kolommen:

  • projecten
  • artikel
  • omschrijving

Lijst

Op basis van je zoekopdracht wordt per project een regel weergegeven.

 

Hiërarchische lijst

Bij de hiërarchische lijst op basis van dezelfde zoekopdracht, wordt eerst de klant met daaronder alle mogelijke projecten weergegeven.

 

Vervolgens kies je een activiteit.

Bij de lijst invoer, zie je alle activiteiten onder elkaar.

Bij de hiërarchische lijst invoer, zie je de activiteiten gegroepeerd per budgetregel / planningstaak.

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk