Waarom wijzigt soms de status van een planning bij een manager wijziging?

Volgen

 

Waarom wordt bij de ene wijziging van de manager wel planningen gedeaccordeerd en bij een andere manager wijziging niet?

 

Als er een nieuwe contractregel wordt aangemaakt, dan wordt onderwater gekeken naar welke planningen die al geaccordeerd zijn maar dan niet meer vallen onder het medewerkercontract id waarop ze geaccordeerd zijn, dan wordt er geprobeerd om de planningen te de-accorderen.
 
Als een bestaande contractregel wordt aangepast (alleen manager), dan hoeft er onderwater niet gekeken te worden of op planningen die al geaccordeerd zijn een ander medewerkercontract id gekoppeld hoef te worden. Op het moment van accorderen viel die planning onder de manager die op dat moment gold.
 
Als een bestaande contractregel wordt aangepast, bijv. door looptijd in te korten, dan wordt er onderwater gekeken of op de planningen die al geaccordeerd zijn nog steeds vallen in de datum range van de aangepaste contractregel, is dat niet het geval wordt er geprobeerd die planningen te de-accorderen (ongeacht of manager wijzigt of niet).

 

Wanneer een planning reeds verloond danwel gefactureerd is, dan wordt de planning niet gedeacordeerd.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk