Aanzetten 2FA Assist Planner

Volgen

 

In Assist Planner bestaat de mogelijk om in te loggen door gebruik te maken van gebruikersnaam en wachtwoord in combinatie met 2FA authenticatie.

Om hiermee te kunnen werken, moeten de medewerker een Authenticatie app donwloaden en activeren.

Om dit te doen moeten de volgende stappen worden uitgevoerd:

Nadat je ingelogd bent in Assist Planner dien je op het driehoekje achter je inlognaam te klikken

 

Vervolgens kies je voor "Profiel aanpassen"

 

Kies daarna voor "Twee-factor authenticatie" en klik op "Voeg authenticatie app toe"

 

 

Volg de stappen in het scherm.

 

Nadat alles afgerond is, dien je eerst uit te loggen en daarna weer in te loggen.

Na het ingeven van je gebruikersnaam en wachtwoord wordt er om een "Authenticatie code" gevraagd

 

 

Deze krijg je door de app te openen die je in een eerdere stap hebt moeten downloaden.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk