Bij het aanmaken van een bedrijf wordt de verzendwijze van een factuur standaard op [E-mail] gezet. Om uw instellingen te bekijken of de verzendwijze van uw facturen te wijzigen, volgt u de volgende stappen:
- Ga naar [Organisatie] -> [Bedrijven].
- Selecteer het bedrijf dat u wilt wijzigen en klik op [Openen], of rechtsklik met uw muis en kies [Openen].
- Wijzig de verzendwijze onder het kopje [Facturatie] bij het veld [Standaardinstelling versturen facturen]:
- Klik op [Ok] om uw wijziging op te slaan.
Het is daarnaast mogelijk om de verzendwijze op relatieniveau aan te passen:
- Ga naar [Organisatie] -> [Relaties].
- Dubbelklik op de relatie die u wilt wijzigen, of rechtsklik met uw muis en kies [Openen].
- Wijzig de verzendwijze onder het kopje [Facturen aan het versturen] bij het veld [Verzendwijze facturen]:
- Klik op [Ok] om uw wijziging op te slaan.
Opmerkingen