Release 3.1.20.5

Volgen
  1. Snelheidsverbeteringen die betrekking hebben op het openen van checklists en het loginscherm
  2. Snelheidsverbeteringen en bug-fixes die betrekking hebben op het housekeeping overzicht
  3. De kleuren van de kamer statussen zijn veranderd zodat ze duidelijker van elkaar te onderscheiden zijn:
    1. WIT      =             Geen actie op de kamer
    2. ROOD  =             Over deadline
    3. PAARS  =             Kamerchecklist is afgerond
    4. GEEL    =             Kamer wordt schoongemaakt
    5. GROEN =             Kamer is vrijgegeven voor verhuur volgende gas

      RN_P_31205_1.jpg
  4. In het housekeeping overzicht is in te zien hoeveel housekeepers op de kamer aanwezig zijn voor het schoonmaken van de kamer:

    RN_P_31205_2.png

  5. In het housekeeping overzicht kan ingezien worden wie welke kamer heeft schoongemaakt. Op deze manier is in één oog opslag te zien wie welke kamer heeft schoongemaakt: 

    RN_P_31205_3.png
  6. In het menu “mijn checklist” zijn de lijsten geordend op basis van dagelijks/ wekelijks/ maandelijkse tijdsindeling:

    RN_P_31205_4.jpg

  7. Ad hoc/prio taken kunnen vanuit het kameroverzicht vanuit de kamer aangemaakt worden en ingezien worden:

    RN_P_31205_5.jpg

  8. Voor ad hoc taken kunnen reminders ingesteld worden naar hogere management niveaus
  9. Bij het aanmaken van een ad hoc/prio taak wordt automatisch een mailtje aangemaakt voor de gebruiker met daarin alle benodigde informatie zodat de uitvoerder van de taak direct op de hoogte is van wat er moet gebeuren:

    RN_P_31205_6.png

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk