De relatiekaart: [Facturatie] velden

Volgen
  • Ga via het menu naar [Organisatie] -> [Relaties]. 
  • Klik op [Openen] voor de relatie waarvan u de gegevens wilt wijzigen.
  • Ga naar het tabblad [Facturatie] en Koppel bij [Debiteur], indien gewenst, een factuurdebiteur aan de relatie. Facturen voor de klant zullen naar de factuurdebiteur worden verstuurd.
  • Geef bij het veld [Specificatie] aan of de klant factuurspecificaties mag ontvangen.
  • Geef bij het veld [Facturen verzamelen] aan of alle projecten van deze klant op één factuur verzameld moeten worden.
  • Voer bij [Onze referentie] eventueel een referentie in. Deze kan een standaard waarde bevatten die aan de factuurlay-out toegevoegd kan worden.
  • Selecteer een factuurlay-out, indien deze afwijkt van de standaard factuurlay-out. Hoe maak ik een factuurlay-out aan?
  • Voer bij het veld [BTW nummer] het btw-nummer in.
  • Leg bij het veld [Betalingsconditie] de betalingsvoorwaarden voor de klant vast, indien deze afwijkt van de standaard betalingsconditie. Voor meer informatie, zie Wat is een betalingsconditie? of Hoe maak ik een betalingsconditie aan?. 
  • Geef bij [Verzendwijze facturen] aan of u gebruikt wilt maken van elektronisch (per e-mail) of handmatig factureren. 
  • Vul de naam en het e-mailadres van de klant in.
  • Vul eventueel een ‘CC’ en een ‘BCC’ adres in.
  • Vul de [Naam ontvanger] in als u dit veld in uw e-mailsjabloon wilt gebruiken.
  • Selecteer uw gewenste e-mailsjabloon als deze afwijkt van het standaard e-mailsjabloon.
  • Selecteer bij [Type factuurbijlage] of u de factuur als PDF of XML (UBL) bestand wilt meesturen.
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk