De relatiekaart: [Algemene] en [Adres] velden

Volgen
  • Ga via het menu naar [Organisatie] -> [Relaties].
  • Klik op [Nieuw] (het plusje (+) ) of op de relatie waarvan u de gegevens wilt wijzigen en klik op [Wijzig].
  • Vul bij [Algemeen] de naam en de relatiecode in. Deze velden zijn verplicht.
  • Klik bij het veld [Relatiemanager] op [...] om een relatiemanager te selecteren. In diverse schermen en rapporten kunt u filteren op deze waarde.
  • Selecteer uzelf als u zelf verantwoordelijk bent voor deze relatie. 
  • Geef bij [Type relatie] aan of het om een klant, leverancier of interne relatie gaat.
  • Deel de relatie in een relatiecategorie in. Voor meer informatie, zie Wat is een relatiecategorie? of Hoe maak ik een relatiecategorie aan?.
  • Selecteer bij [Kostenplaats] een kostenplaats.
  • Selecteer bij [BTW code] uw gewenste btw code. Deze code ‘overruled’ de btw codes die aan de artikelen zijn gekoppeld.
  • Leg bij [Prijsindex] de prijsindexatie vast. Als u dit veld leeg laat, wordt de prijsindexatie, zoals die bij het bedrijf is vastgelegd, gebruikt bij het prolongeren van uw contract of abonnement.
  • Voer de naam van de contactpersoon in.
  • Ga naar het tabblad [Adres] en vul bij [Bezoekadres] en [Factuuradres] de gegevens in. Zet[Gelijk aan het klantadres] op [Nee] als het bezoekadres afwijkt van het factuuradres en voer het nieuwe factuuradres in.
  • Klik op [Ok] om de gegevens of wijzigingen op te slaan.
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk