Nieuwe functionaliteiten:
- Om gemakkelijk een taak toe te wijzen aan een afdeling of collega, is het nu mogelijk in Procs om veel voorkomende ad hoc taken in uw organisatie vast te leggen in een stamtabel. In deze tabel kunnen taken worden aangemaakt in twee categorieën: Service en Maintenance. Als u een ad hoc taak wilt aanmaken kunt u gemakkelijk uit de lijst kiezen welke taak u wilt toewijzen.
- Ad hoc taken kunnen aan een locatie gekoppeld worden. Als op een hotelkamer onderhoud nodig is, kunt u een ad hoc taak aanmaken die gekoppeld is aan deze kamer. Zo ziet de ontvanger direct wat er uitgevoerd moet worden en ook waar het uitgevoerd moet worden.
- Ad hoc taken kunnen vanuit een checklist geopend worden. Kunt u een reguliere check niet uitvoeren omdat nog niet alles in orde is, dan kunt u direct vanuit de checklist een ad hoc taak aanmaken.
- Via het menu “snel ad hoc overzicht” op uw dashboard heeft u direct toegang tot uw eigen ad hoc taken, de ad hoc taken van uw collega’s en de taken die u heeft toegewezen aan collega’s. In één oogopslag heeft u overzicht van de openstaande taken in uw organisatie.
- In het filtermenu van de ad hoc lijst kunt u taken filteren op basis van prioriteit, datum en locatie. Op deze manier kunt u eenvoudig uw ad hoc taken ordenen.
- Aan elke ad hoc taak kan een extra omschrijving toegevoegd worden. De ontvanger krijgt extra informatie over de aard van de taak en hoe deze uitgevoerd moet worden.
- Het kan voorkomen dat u een taak al heeft verzonden, maar u wilt deze nog bewerken. In dit geval is het mogelijk om taken die u heeft verzonden terug te halen en aan te passen. U heeft deze mogelijkheid om ad hoc taken te wijzigen ook voor alle collega’s waar u leiding aan geeft.
Opmerkingen