Beheer van veel voorkomende ad hoc taken

Volgen

Voor ad hoc taken die regelmatig voorkomen, is het mogelijk deze taken vast te leggen in Procs. Dit heeft als voordeel dat een gebruiker de taak niet hoeft in te typen. Een ander voordeel is dat er op deze ad hoc taken eenvoudig gerapporteerd kan worden. Zo kan bijvoorbeeld achteraf onderzocht worden hoe vaak een Wifi storing zich voordoet. 

Het beheer van deze ad hoc taken is per organisatie in te stellen.

Een gebruiker met "admin" rechten kan deze ad hoc taken instellen via het menu "stamtabellen".

Door dit menu te openen worden de vooringevulde ad hoc taken weergegeven. Door op +nieuw te klikken, kan een nieuwe ad hoc taak worden aangemaakt. Door op een taak te klikken, kan een ad hoc taak worden bewerkt.

Om ad hoc taken te ordenen zijn twee hoofdcategorieen in Procs aangemaakt:

  1. Service (voor alle service gerichte taken)
  2. Maintenance (voor alle onderhoud gerichte taken)

Een nieuwe ad hoc taak wordt aangemaakt door een categorie te selecteren en de taak in het tekstveld in te voeren. Door op het wereldbol icoontje te klikken, kan een vertaling van de taak worden ingevoerd.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk