Het aanmaken van een ad hoc taak

Volgen

Voor elke gebruiker waarvoor is ingesteld dat deze gebruiker ad hoc taken mag aanmaken, is het mogelijk om ad hoc taken aan zichzelf of aan andere gebruikers toe te wijzen.

Het aanmaken van een ad hoc taak kan door op volgende icoontje te klikken. 

Om snel een ad hoc taak aan te maken is dit icoontje op verschillende plaatsen in Procs te vinden:

 

In het hoofmenu

 

 

 

 

Bovenaan elke checklist

 

In het kameroverzicht

Bij het klikken op dit icoontje opent zich een pop-up waar een ad hoc taak ingevoerd kan worden:

De volgende velden worden ingevoerd:

Categorie: Hoofdcategorie Service of Maintenance. Als deze wordt leeggelaten kan een taak handmatig worden ingevoerd.

Subcategorie: Hier wordt een voor ingevulde service of maintenance taak geselecteerd. Als hier niet de goede taak omschrijving tussen staat, kan deze ook handmatig worden ingevuld.

Deadline: Deadline dag en tijd worden hier ingevoerd.

Prioriteit: Prioriteit 1,2 of 3, waarbij prioriteit 1 de meeste urgentie heeft.

Locatie/verdieping/kamer: Hier kan de locatie worden ingevoerd. Als een ad hoc taak vanuit een kamer wordt aangemaakt, zijn deze velden voorag ingevuld met de juiste locatie gegevens. Deze velden zijn niet verplicht in te vullen als dat niet nodig is voor de taakomschrijving.

Opmerking: In dit veld kan een extra omschrijving worden ingevoerd ter verduidelijking voor de ontvanger.

Door op opslaan te klikken, wordt de taak aangemaakt voor de gebruiker aan wie de taak is toegewezen.

 

 

 

 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk