Nieuwe functionaliteiten:
- Het toevoegen van ad hoc taken: Er kan niet alleen met dagelijks / wekelijks / maandelijks terugkerende taken gewerkt worden, maar nu ook met taken die niet elke dag voorkomen: ad hoc taken. Denk hierbij aan onderhoud op de kamer of extra service voor de kamer. Maar ook management taken en projecten kunnen nu in Procs gezet en bijgehouden worden. Zo worden alle taken die moeten gebeuren, netjes geordend en zijn voor iedereen zichtbaar in de organisatie. Iedereen kan aan het einde van de dag met een gerust gevoel naar huis, alles is netjes op tijd afgerond.
- Het invoeren van checklists vanuit MS Excel: vanuit het programma MS Excel kunnen nu in elke taal checklists worden geïmporteerd in Procs. Dat maakt dat het aanpassen of aanmaken van nieuwe lijsten nog eenvoudiger is.
- Pincode invoeren per taak of na inlog: Voor het invoeren van de pincode is het nu mogelijk om per gebruiker in te stellen wanneer de pincode ingevoerd moet worden. Dat kan na login in Procs of per taak. Per gebruiker is in te stellen hoelang de pincode onthouden moet worden. Op deze manier kan een collega voor een aantal minuten inloggen en zijn taken afvinken, zonder dat bij elke taak de pincode opnieuw ingevoerd hoeft te worden.
Opmerkingen