Hoe kan ik de authenticatie voor de Oauth user in orde maken?

Volgen

Stap 1

  • Zorg ervoor dat je NIET ingelogd bent in het boekhoudsysteem;
  • Ga in QicsMilestones naar menu Systeem > Beveiliging > OAuth gebruikers;
  • Klik met de rechtermuis op de OAuth gebruiker;
  • Kies voor ‘Authenticatie’;

mceclip0.png

  • De inlogpagina van het boekhoudsysteem wordt getoond;
  • Vul de inloggegevens in zoals bekend;
  • Na het inloggen in wordt een scherm zoals hieronder getoond: 

mceclip1.png

  • Laat alle vinkjes aanstaan, en klik op [Yes, Allow];
  • Wanneer de authenticatie gelukt is, wordt onderstaande melding getoond]

 

  • Je kunt het scherm van de authenticatie melding sluiten. In QicsMilestones kun je nu zien dat de OAuth-gebruiker is geauthentiseerd met daarbij de datum waarop de authenticatie zal verlopen;
Ga via het hoofdmenu >> naar Systeem>systeeminstellingen>tabblad [Oauth] om een notificatie in te stellen x aantal dagen voordat de authenticatie verloopt.
  • De koppeling zal vanaf nu weer automatisch facturen oppakken om te synchroniseren.

QicsMilestones synchroniseert elk kwartier tussen 07:00 en 20:00 uur met de boekhoudsystemen door de gegevens elke 15 minuten met elkaar te vergelijken en bij te werken.

LET OP:

Het is belangrijk dat je de naam en het wachtwoord van de OAuth gebruiker niet verandert, anders wordt de koppeling niet hersteld.

Voor bepaalde boekhoudsystemen moet de gebruiker aan minimale eisen voldoen. Deze eisen zijn:

Twinfield

  • Minimaal level 4 gebruiker.

Exact Online

  • Bekijken administratie gegevens;
  • Documenten aanmaken en bijwerken;
  • Boekingen importeren;
  • Financiële stamgegevens bekijken;
  • Verkoopboekingen invoeren, bewerken en verwijderen;
  • Periodes beheren;
  • Relaties bekijken;
  • Relaties beheren.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk