Wat moet ik doen bij een storing?

Volgen

 

Wanneer er een grote storing of calamiteit is - waardoor bijvoorbeeld niemand kan inloggen, controleer dan eerst d.m.v. de statuspagina of het een geplande storing betreft en of Assist Planner vanuit meerdere locaties niet beschikbaar is via:

https://status.assistplanner.nl/

Indien er inderdaad sprake is van een storing stuur dan direct een e-mail met duidelijke omschrijving naar:

support@qics.nl

zodat er een ticket aangemaakt wordt. Wij kunnen dan na beoordeling direct de juiste procedure starten die we klaar hebben liggen om dergelijke calamiteiten het hoofd te kunnen bieden.

 

Hieronder vind je de richtlijnen hoe je het best een ticket kan aanleveren:

Hoe maak ik een support ticket aan?

 

Voor extra informatie kun je ook naar https://<bedrijfsnaam>-status.assistplanner.nl gaan (waarbij <bedrijfsnaam> vervangen moet worden door jullie bedrijfsnaam die gebruikt wordt voor Assist Planner. Op deze pagina wordt je ook geïnformeerd over updates, storingen en de huidige status van meerdere beschikbare diensten.

 

 

 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk