Hoe komt het dat het iWMO 301 bericht de toewijzing in AssistPlanner niet aanpast?

Volgen

Je hebt een startdatum en einddatum van het product, en een datum waarop de 301 bericht verstuurd is en een toewijzigingsdatum.

  • de eerste twee zijn voor de geldigheid van het product
  • de 3e voor de dag waarop het verstuurd is
  • de toewijzigingsdatum wordt gebruikt om aan te geven per wanneer de 301 bericht geldig is die kan afwijken van de start en einddatum van het product

Waar het dus meestal fout gaat is de toewijzigsdatum EN tijd. Wanneer er een 301 bericht wordt ingestuurd welke een toewijzigsdatum of tijd heeft welke eerder is dan de huidige, dan wordt er niets met het bericht gedaan.

Als voorbeeld:

 
De gemeente heeft onderstaande bericht gestuurd:
 

 
Maanden later hebben ze het volgende bericht gestuurd:

 


De gemeente heeft hiermee een fout gemaakt door te denken dat ze een vernieuwde toewijzing hebben gestuurd, maar de toewijzingsdatum en tijd zijn ouder dan het vorige bericht.

Ze zullen dus een nieuwe 301 bericht moeten sturen met een datum en tijd welke wel nieuwer is.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk