Hoe kan ik het best een ticket sturen naar support?

Volgen

Om jullie sneller en beter van dienst te kunnen zijn vind je hieronder een template van hoe een ticket het best kan worden aangeleverd. Graag ontvangen wij van Supportteam Qics 1 ticket per probleem. Het rapporteren van een probleem bestaat uit de volgende stappen:

  1. Duidelijke titel
  2. Impact: laag / gemiddeld / hoog
  3. Omgeving: Acceptatie/Productie
  4. Duidelijke omschrijving van het probleem
  5. Stappen om het probleem te reproduceren
  6. Welk resultaat verwacht je

Alles kan zoals bijlage in een Word document meegestuurd worden met het ticket.

Hieronder zien jullie een voorbeeld hoe dat eruit zou komen te zien.

Voorbeeld:

Ticket testcase – Planbord bug vreemd gedrag met kolommen

Impact: low

Productie omgeving

Omschrijving:

Het probleem doet zich voor bij de kolommen van het “Planbord” weergave menu:

Wanneer je kolommen uitzet bij Aanvragen en dit ook wilt doen bij Beschikbaarheid dan verschijnen deze kolommen juist weer bij Aanvragen. Het probleem komt o.a. voor bij de kolommen Datum, van, tot en woonplaats

Ook staan alle kolommen er weer bij het refreshen van de pagina.

Stappen om het probleem te reproduceren

Ga in Backoffice in het menu naar Planbord en de-selecteer de kolommen datum, van, tot, woonplaats

 

mceclip0.png

 

 

Wanneer je dezelfde kolommen bij Beschikbaarheden aanklikt verschijnen ze juist weer bij Aanvragen.

 

mceclip1.png

 

Bij het refreshen van de pagina verschijnen alle kolommen weer bij Aanvragen

mceclip2.png

 

Verwacht resultaat:

Dat je alleen de kolommen krijgt te zien die aangevinkt zijn en bij het juiste vak en dat deze ook zo blijven staan na het refreshen van een pagina.

 

Alvast bedankt voor jullie medewerking en begrip.

 

Mvg,

 

 

Supportteam Qics

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk