Hoe maak ik een artikel onzichtbaar?

Volgen
  • Ga naar [Instellingen] -> [Artikelen].
  • Rechtsklik met uw muis op het artikel en kies [Wijzigen].
  • Vink [Zichtbaar bij het uren/onkosten boeken] uit.
  • Klik op [OK].
  • Het artikel is nu niet meer beschikbaar bij het boeken van uren.

Mocht u het artikel deels willen gebruiken, bijvoorbeeld voor interne werkzaamheden, doe dan als volgt:

  • Vink [Zichtbaar bij het uren/onkosten boeken] aan.
  • Kies bij [Beschikbaar voor=Geselecteerde klanten].
  • Klik op [OK].
  • Klik nu op de hyperlink [Geselecteerde klanten (0)].
  • Klik in het nieuw geopende scherm op [Toevoegen] en voeg de klant(en) toe die het artikel mogen zien of gebruiken. Gebruik eventueel het zoekfilter om de klant(en) te vinden.
  • Klik op [Sluiten] om het scherm te sluiten.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk