Waar moet ik rekening mee houden bij het werken met meerdere bedrijven?

Volgen

Bij het werken met meerdere bedrijven is het voor de inrichting belangrijk van tevoren rekening te houden met een aantal zaken.

Welke gegevens worden in QicsMilestones aangemaakt en welke gegevens komen vanuit de koppeling met een ander (financieel) pakket?

Relaties

Relaties worden per administratie geïmporteerd vanuit uw financiële pakket.

Projecten

Projecten worden aangemaakt in QicsMilestones.

Medewerkers

Medewerkers worden aangemaakt in één bedrijf in QicsMilestones. Bij [Instellingen; Medewerkers] kunt u per medewerker aangeven aan welk bedrijf deze medewerker gekoppeld moet worden. Rechts in het scherm kunt u onder [Bedrijf] een bedrijf aan of uitvinken.

Een medewerker heeft een timesheet per bedrijf, hij/zij schrijft zijn/haar uren in het bedrijf waar het project is aangemaakt.

Artikelen

Artikelen worden aangemaakt in één bedrijf in QicsMilestones. Per artikel kunt u bij [Instellingen; Artikelen] aangeven aan welke bedrijf dit artikel gekoppeld moet worden. Rechts in het scherm kunt u onder [Bedrijf] een bedrijf aan of uitvinken. Indien er een afwijkende grootboekrekening per bedrijf gebruikt moet worden dan kunt u overwegen om artikelen per bedrijf aan te maken.

Btw-codes

Btw-codes worden geïmporteerd vanuit uw financiële pakket. Zorg ervoor dat de btw-codes in al uw administraties gelijk zijn.

Betalingscondities

Betalingscondities worden geïmporteerd vanuit uw financiële pakket. Zorg ervoor dat de betalingscondities in al uw administraties gelijk zijn.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk