Hoe voer ik uren/onkosten namens iemand anders in?

Volgen

Om uren voor anderen te kunnen schrijven, moeten deze rechten eerst aan u toegekend worden bij rechten en rollen.

  • Ga naar [Organisatie] -> [Medewerkers].
  • Dubbelklik of rechtsklik met uw muis op uw naam en kies [Openen].
  • Klik in de pop-up op [Delegaties]
  • Klik op [Medewerkers toevoegen], selecteer de medewerker(s) waarvoor u uren wilt kunnen invoeren en druk op [Ok]:

medewerkers-toevoegen.PNG

  • U kunt ook kiezen voor [Afdeling toevoegen] of [Bedrijven toevoegen].
  • Ga via het menu naar [Invoeren uren/onkosten].
  • Klik linksboven in beeld (waar uw naam staat) op het pijltje om het drop-down-menu te openen en selecteer de medewerker voor wie u uren wilt schrijven:

wissel-van-naam-linksbovenin.png

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk