Hoe maak ik een e-mailsjabloon aan?

Volgen
  • Ga via het menu naar [Organisatie] -> [Bedrijven] -> [E-mailsjablonen].
  • Druk op [Nieuw] (het plusje (+) ).
  • Geef het e-mailsjabloon een naam.
  • Vul het onderwerp en de bestandsnaam van de bijlage (de factuur in pdf-formaat) in.
  • Ga naar het tabblad [Sjabloon platte tekst] en vul de platte tekst, eventueel met dynamische velden, in. Dynamische velden zorgen ervoor dat bijvoorbeeld het factuurnummer en de klantnaam opgenomen kunnen worden in het onderwerp of de body van de begeleidende e-mail. Voor de meer ervaren gebruiker is het ook mogelijk om met HTML te werken.
  • Druk op [Ok] om het e-mailsjabloon aan te maken.

Voorbeeld sjabloon platte tekst: 

Geachte mevrouw/mijnheer,

Hierbij ontvangt u onze factuur met nummer %INVOICENUMBER%. Graag zien wij de betaling tegemoet op bankrekening IBAN NLXXXXXXXX.

Indien u vragen heeft over de factuur verzoeken wij u contact op te nemen met XXXXX, via telefoonnummer XXXXXX, of via het mailadres xxxx@xxx.nl.

Met vriendelijke groet,

XXXXX

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk