Hoe voeg ik een betalingsconditie toe aan een klant of project?

Volgen

Let op: als u een standaard betalingsconditie heeft aangemaakt, wordt deze op alle niveaus gebruikt!

Betalingsconditie koppelen aan een klant

  • Ga naar [Organisatie] -> [Relaties].
  • Open een bestaande klant of maak een nieuwe klant aan.
  • Klik bij [Facturatie] -> [Betalingsconditie] op het vergrootglas en selecteer een betalingsconditie.
  • Klik op [OK] om de wijzigingen op te slaan.

Betalingsconditie koppelen aan een project

  • Ga naar [Projecten] -> [Projecten].
  • Open een bestaand project of maak een nieuw project aan.
  • Klik op de tab [Facturatie-afspraken] en open een Facturatie-afspraak.
  • Ga naar de tab [Facturatie] en selecteer bij [Betalingsconditie] de gewenste betalingsconditie.
  • Klik op [OK] om de wijzigingen op te slaan.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk