Hoe maak ik een rol aan?

Volgen
  • Ga naar [Systeem] -> [Rollen].
  • In het overzicht staan al drie standaardrollen die we voor u hebben aangemaakt:  
    • [Gebruiker]: deze gebruikers kunnen alleen uren boeken.
    • [Administrator]: deze gebruikers kunnen alles in het systeem.
    • [Projectmanager]: voor deze gebruikers hebben we een aantal acties geselecteerd, waaronder het goedkeuren van uren.
  • Klik op [Nieuw] om een nieuwe rol aan te maken.
  • Geef de rol een naam en selecteer welke weergaven de gebruiker in deze rol mag zien door de genoemde weergaves aan of uit te vinken.
  • Klik op [OK] om op te slaan of op [OK en nieuwe] om op te slaan en nog meer rollen aan te maken.

    Wat is een rol?
    Hoe bewerk ik een rol?
    Hoe koppel ik een rol aan gebruikers, rechten en rapporten?
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk