Hoe maak ik een taakhiërarchie aan?

Volgen
  • Ga naar [Instellingen] -> [Projecten].
  • Selecteer het project en klik op [Planning].
  • Klik in het nieuwe scherm op het tabblad [Taakhiërarchie].
  • Klik op [Voeg taak in] om een nieuwe taak toe te voegen.
  • Voer de gewenste gegevens in.

U kunt naast een verkooptarief ook een inkooptarief invullen.

  • Bepaal de hiërarchie van de taken door deze te verschuiven. Selecteer hiervoor een taak en klik op [Verplaats taak naar boven] of [Verplaats taak naar onder].
  • Klik op [Verplaats taak naar rechts] om van een hoofdtaak een subtaak te maken.
  • Klik op [Verplaats taak naar links] om van een subtaak een hoofdtaak te maken.
  • Klik op [Opslaan].

Vaak worden de hoofdtaken als projectfases gezien en de onderliggende taken als de werkzaamheden die binnen die fase moeten worden uitgevoerd. De data waarop de taken beginnen en eindigen worden automatisch aangepast, afhankelijk van de startdatum die u heeft opgegeven.

 

 

 

 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk