Bij het plannen en uitvoeren van een project, kunt u indien gewenst uw offerte als basis gebruiken voor uw projectplanning. Op basis van de onderdelen die in uw offerte staan omschreven gaat u een project opsplitsen in fases en/of taken (project breakdown).
- Ga naar [Instellingen] -> [Projecten].
- Selecteer het project en klik op [Planning].
- Klik in het nieuwe scherm op de icoon [Voeg taak in].
- Geef de taak een naam en omschrijving en voer de start – en einddatum in.
- Geef bij [Artikel] aan om wat voor taak het gaat.
- Selecteer bij [Competentie] wie deze taak kan uitvoeren.
- Geef de taak eventueel een afhankelijkheid aan.
- Vul bij [Prioriteit] een getal in om de prioriteit van de taak aan te geven.
- Voer bij [Financiën] een urenbudget, tarief en kostentarief in.
- Vul eventueel ook een inkooptarief in, zodat u de marge op uw projecten kunt monitoren.
- Klik op [OK].
Opmerkingen