Hoe maak ik een taak aan?

Volgen

Bij het plannen en uitvoeren van een project, kunt u indien gewenst uw offerte als basis gebruiken voor uw projectplanning. Op basis van de onderdelen die in uw offerte staan omschreven gaat u een project opsplitsen in fases en/of taken (project breakdown).

  • Ga naar [Instellingen] -> [Projecten].
  • Selecteer het project en klik op [Planning].
  • Klik in het nieuwe scherm op de icoon [Voeg taak in].
  • Geef de taak een naam en omschrijving en voer de start – en einddatum in.
  • Geef bij [Artikel] aan om wat voor taak het gaat.
  • Selecteer bij [Competentie] wie deze taak kan uitvoeren.
  • Geef de taak eventueel een afhankelijkheid aan.
  • Vul bij [Prioriteit] een getal in om de prioriteit van de taak aan te geven.
  • Voer bij [Financiën] een urenbudget, tarief en kostentarief in.
  • Vul eventueel ook een inkooptarief in, zodat u de marge op uw projecten kunt monitoren.
  • Klik op [OK].

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk