Weergave niet verwerkte facturen maken

Volgen

Bij het verwerken van de factuur in QicsMilestones worden de facturen doorgezet naar de financiële admnistratie. Het kan voorkomen dat een factuur niet wordt doorgezet omdat we een foutmelding vanuit de administratie krijgen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat een grootboekrekening gekoppeld aan een artikel op deze factuur niet bekend is in de administratie.

Om goed in de gaten te houden of alle facturen verwerkt zijn, is het verstandig om een weergave hiervoor aan te maken.

 

Ga via het hoofdmenu >> naar het [Facturen]scherm.

Verwijder eerst alle filters met het trechter icoon [leegmaken].

 

 

We gaan nu de benodigde filters zetten.

Klik op het  trechter icoon [uitgebreid filter].

 

 

We gaan een filter zetten op de kolommen:

 

  • status > verwerkt
  • Synchronisatie status > fout

 

Zijn deze kolommen niet beschikbaar?

Voeg ze dan toe via het tandwiel icoon [pagina voorkeuren].

 

1. Links zie je de beschikbare kolommen

2. Rechts zie je de kolommen die al geselecteerd zijn.

3. Met de pijltjes kun je kolommen toevoegen of verwijderen.

4. Met de pijltjes omhoog kun je de volgorde van de kolommen bepalen.

 

Zijn de filters gezet?

Dit kun je zien doordat ze blauw kleuren.

 

Je kunt nu de weergave opslaan via het oog icoon [voeg weergave toe]. 

 

  • Geef je weergave een naam.
  • Kies bij groep het tabblad waar de weergave moet komen te staan.
  • Kies een kleur. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om alle weergaven m.b.t. foutmeldingen dezelfde kleur te geven. Zo krijg je een overzichtelijk geheel op je startpagina.
  • Met de optie [Toon de telling op uw startscherm] kun je zien hoeveel regels er zijn die aan de opgegeven filters voldoen.
  • Met de optie [Bewaar wijzigingen in weergave automatisch] worden wijzigingen in bijvoorbeeld de filters, kolommen of sortering automatisch opgeslagen. Let op: hiermee loop je het risico dat je door het éénmalig aanpassen van een filter, je je standaardweergave onbedoeld aanpast.

 

 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk