Mijn uren worden niet opgeslagen / mijn uren zijn verdwenen?

Volgen

Als uw uren zijn verdwenen of niet worden opgeslagen, dan heeft u waarschijnlijk uw browser of het tabblad in uw browser gesloten, nog vóórdat de uren opgeslagen konden worden in QicsMilestones.

Hoe kan dit?
Wanneer u uren schrijft worden deze weggeschreven in QicsMilestones. Op het moment dat ze nog niet definitief verwerkt zijn, ziet u (hooguit een paar seconden) een sterretje (*) voor uw projectnaam verschijnen:

uren-opslaan-sterretje.png

Dit betekent dat uw uren worden weggeschreven in QicsMilestones. Als uw uren zijn opgeslagen, is het sterretje (*) weer verdwenen. Dit ziet er als volgt uit:

uren-opslaan-uren-opgeslagen.png

Als u QicsMilestones sluit terwijl het sterretje nog zichtbaar is, wordt het wegschrijven van de uren geannuleerd en zijn uw uren (bij het heropenen van QicsMilestones) níet opgeslagen (en dus weg). Kijk daarom goed of al uw uren zijn opgeslagen vóórdat u QicsMilestones afsluit.

Vanwege een traag wifi-netwerk of een slechte internetverbinding, kan het zijn dat de uren langzamer worden weggeschreven en u wat langer moet wachten.

Tip: In de html-versie van QicsMilestones worden de uren altijd opgeslagen (tenzij de boeking onjuiste gegevens bevat. U krijgt in dit geval een foutmelding). Hierdoor kunt u de html-versie van QicsMilestones op elk gewenst moment afsluiten en hoeft u niet (enkele seconden) te wachten.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk