Hoe kan ik vaste bedragen of termijnen toevoegen aan een project?

Volgen

U heeft een nieuw project aangemaakt of u heeft een bestaand project waarop u al uren en onkosten boekt en factureert, maar u wilt nu ook elke maand een vast bedrag factureren voor andere werkzaamheden. Hoe werkt het factureren van termijnen (installments)?

Ga naar [Instellingen] -> [Project] en open het betreffende project. Klik aan de linkerzijde op de hyperlink [Facturatievormen project].

U ziet nu onderstaande keuzes:

1.png

 

Kies hier voor [Vast bedrag, gesplitst in één of meerdere termijnbedragen] of [Terugkerende termijnbedragen].

Maak een facturatieschema aan volgens [Vast bedrag, gesplitst in één of meerdere termijnbedragen] of [Terugkerende termijnbedragen]. Klik op een van beide hyperlinks voor de uitgebreide instructie voor het aanmaken van de schema’s en het genereren/prolongeren.

Ga vervolgens naar [Productie] -> [Goedkeuren termijnbedragen] om de aangemaakte termijnen goed te keuren. Nadat ze zijn goedgekeurd, kan een factuur worden aangemaakt.

Let op: bij de keuze voor [Vast bedrag] of [Terugkerende termijnbedragen] wordt de instelling [Wordt gefactureerd] op de uurartikelen automatisch uitgevinkt. De uren die op het project zijn geschreven vallen dan onder het vaste bedrag. Wilt u ook uren factureren, koppel dan de betreffende artikelen (of artikelgroepen) bij [Project uurartikelen] en geef per artikel aan welke extra gefactureerd moet worden.

[Zie 4.5 Waar kan ik instellen dat bepaalde werkzaamheden gefactureerd gaan worden?]

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk